laatste nachtje in Nederland - Reisverslag uit Angeren, Nederland van Juul Kruijs - WaarBenJij.nu laatste nachtje in Nederland - Reisverslag uit Angeren, Nederland van Juul Kruijs - WaarBenJij.nu

laatste nachtje in Nederland

Door: Juul

Blijf op de hoogte en volg Juul

04 Februari 2015 | Nederland, Angeren

Hi allemaal,

Dit is dan mijn eerste korte reisverslagje, nog geschreven voor de houtkachel in Nederland. Nog één nachtje slapen en dan is het eindelijk zo ver en heb ik de houtkachel niet meer nodig.
Aan het begin van mijn studie was ik al aan het dromen over een stage in Suriname samen met Lonneke. We hebben gelukkig goed ons best gedaan, zodat onze droom ook echt werkelijkheid kon worden.
Ontzettend veel hebben we hiervoor moeten regelen, maar dat is het allemaal waard.
Morgen vertrek ik dan ook vroeg naar Schiphol toe. Ik vind het wel een gek idee om alles hier achter te moeten laten, maar heb er wel echt onwijs veel zin. Vrijdagavond heb ik afscheid genomen van mijn lieve vriendinnetjes en afgelopen dagen nog meer afscheid genomen van andere mensen.
Waarschijnlijk gaat de tijd zo snel, dat ik al weer terug ben voor jullie het in de gaten hebben;)

Ik ben op dit moment nog van alles aan het regelen en ga zo dan maar eens mijn koffer echt inpakken. Ik had bedacht om het dit keer wat eerder te doen, maar goed Juul is en blijft Juul (alles op het laatste moment).

Mijn volgende berichtje ga ik dan ook schrijven vanuit mijn (hopelijk) hangmat op het balkon van mijn appartementje in Paramaribo.

Liefs Juul

  • 04 Februari 2015 - 11:11

    Lonneke Bakker:


  • 04 Februari 2015 - 11:12

    Lonneke Bakker:

    *gaan er iets moois van maken!

  • 04 Februari 2015 - 11:24

    Feber:

    heel veel plezier, geniet ervan en ben benieuwd naar je reisverhalen

  • 04 Februari 2015 - 12:02

    Meike:

    Heel veel plezier en succes met jullie stage!
    Het wordt een ervaring om nooit meer te vergeten. Hopelijk hebben jullie veel aan m'n tips ;-)
    Liefsx

  • 04 Februari 2015 - 12:22

    Thea:

    Heel veel plezier en let goed op jezelf. Xxxxxx je vriendin

  • 04 Februari 2015 - 12:54

    Isabelle:

    Have Fun!!!!!! xxx

  • 04 Februari 2015 - 13:10

    Leonieke:

    Super veel plezier! Geniet ervan en ik ga je zeker volgen xx

  • 04 Februari 2015 - 19:52

    Gaab:

    lieve schat.... Je gaat een wereldavontuur tegemoet... Geniet ervan! Hier redden we ons wel... Beloof me dat je elke minuut geniet

  • 06 Februari 2015 - 13:58

    Karsten:

    Iedere dag ff lezen over jou avonturen... groeten uit ijskoud Nederland!

  • 07 Februari 2015 - 20:01

    Lieke :

    Ben heel benieuwd hoe het daar is en hoe je eerste dagen zijn geweest! Ik hoop veel mooie ervaringen van je te gaan lezen hier! Liefs van Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Angeren

Juul

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 4534

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 05 Juli 2015

Paramaribo

Landen bezocht: